Hop til hovedindholdet

Studenterrådet ved Aarhus Universitet og Aarhus Universitets-Sport

Danmarks Største Fredagsbar 2025


Dato og tid

Fredag d. 12. september 2025 kl. 09:00 til 23:55

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 11. september 2025 kl. 09:00

Sted

Aarhus Universitetspark, Universitetsparken, 8000 Aarhus C Aarhus Universitetspark
Universitetsparken
8000 Aarhus C

Danmarks Største Fredagsbar 2025


Beskrivelse af arrangementet

BLIV FRIVILLIG TIL DANMARKS STØRSTE FREDAGSBAR 2025! 🧡🧡🧡

ENGLISH BELOW

Hvad kan jeg lave som frivillig? 

Der er forskellige opgaver som frivillig til DSFI, som du kan læse om herunder:

Opsætning mandag, tirsdag eller onsdag: 
Denne vagt indebærer, at man i 6 timer hjælper til med klargøring og opsætning af pladsen inden selve DSFI.
Fordelen ved denne tjans er, at man ikke skal arbejde under selve DSFI-dagen, men i dagene op til (Mandag d. 8/9, tirsdag d. 9/9 og onsdag d. 10/9).  
OBS: Der vil ikke være mad på opsætningsdagene, så spis hjemmefra eller hav madpakke med. Der vil dog være kolde drikkevarer og snacks.

Barvagt
Som barvagt bliver du en alsidig del af et bar-team, der kører som en smurt maskine. Du kan komme til at betjene gæster ved kassen, skænke hundredevis af fadøl i minuttet, eller som runner holde overblikket på opfyldning, affaldssortering og andre behov der opstår undervejs.
På denne type vagt skal du være effektiv - og klar på det meste!

Indgang:
På indgangs-vagten bliver din opgave at scanne billetter, holde øje med gæsterne, og sende alle godt ind på pladsen. Her får du altså mødt en masse spændte og glade gæster, lige inden de træder ind på pladsen! Samtidig har du et vigtigt ansvar for pladsens sikkerhed. 

Hegnsvagt:
Som hegnsvagt får du et stort ansvar for pladsens sikkerhed, ved at holde styr på nødudgange og porte. Her holder du og en anden frivillig øje med, at ingen uvedkommende kommer ind på pladsen. Du vil være synlig for både gæster, medfrivillige og festivalens crew, og bliver et vigtigt led i vores sikkerhed. Du skal let kunne forstå beskeder, og samtidig kunne besvare eventuelle spørgsmål fra gæsterne.
På denne post er du med til at sikre, at vores plads er sikker!

Ad Hoc (Diverse opgaver): 
Ad-hoc-vagten byder på diverse opgaver som er vigtige for at opretholde den fede stemning og overskuddet på pladsen. Det indebærer opgaver såsom at tømme skraldespande, hente og bringe forsyninger til barene og være klar som ekstra hænder, hvor der er brug for det. 

Alle vagterne om fredagen er 4 timer, men hvis du har lyst, må du selvfølgelig gerne tage flere!

Sæt kryds ved den vagt du ønsker, så vil vi gøre hvad vi kan for at få det til at gå op.
Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke kan garantere, at alle får deres ønsker opfyldt, da det er vigtigt at vi har hænder på alle typer af vagter.

For at ønskerne nogenlunde kan gå op, uddeler vi vagttidspunkter vilkårligt. Når du tilmelder dig som frivillig, forpligter du dig derfor også på, at du er tilgængelig i et 4 timers interval i løbet af hele dagen.

Hvis der er noget vi skal tage forbehold for, ift. dit vagttidspunkt, kan du notere det i kommentarfeltet.
Hvis du har et ønske om at være på samme vagt som en anden / andre, er du også velkommen til at notere det i kommentarfeltet. 

Igen understreger vi dog, at vi ikke kan garantere, at forespørgsler kan efterkommes.

Hvorfor skal jeg være frivillig til DSFI?

Som en del af DSFI’s frivillighold får du muligheden for at møde en masse søde mennesker, da du kommer til at arbejde sammen med studerende fra forskellige uddannelser og på tværs af årgange.

Derudover får du som frivillig: 

  • Armbånd til dagen
  • Drikke-billetter 

  • 1 madbillet

  • 1 mulepose med godter

  • 1 frivillig t-shirt 

  • Adgang til frivilligteltet, hvor der vil være hygge og andre goder

  • Et frivilligbevis for din indsats 

Hvem kan være med?

Alle kan være med! Det eneste vi forventer af dig som frivillig er, at:

  • Du går til din opgave med ansvar og gåpåmod

  • Du dukker op i en veloplagt tilstand (Det vil sige ikke beruset)
  • Du har et smil på læben og er klar på at gøre dagen til en fest for alle

  • Du bliver under hele din vagt
  • Du møder op til tiden. Gerne 5-10 min før.

Vi glæder os til at arbejde sammen med dig!

 

BECOME A VOLUNTEER AT DENMARK’S BIGGEST FRIDAY BAR 2025! 🧡🧡🧡

What can I do as a volunteer?

There are several different roles available for volunteers at DSFI:

Setup on Monday, Tuesday, or Wednesday:
Help prepare and set up the event area before DSFI takes place. This shift has a duration of 6 hours. The benefit of this option is that you won’t need to work on the actual DSFI day. (The set-up days are Monday, Sept 8th – Tuesday, Sept 9th – Wednesday, Sept 10th). 
For this shift you will need to eat from home or bring a packed lunch. There will however be beverages and snacks.

Bar shift:
For this shift you will work behind the bar and help serve drinks to guests. 

Entrance:
At the entrance, you’ll be scanning tickets and making sure that only the right people enter the event area. You will be the first person to welcome our happy guests to the site! You will also share a responsibility for the site's safety. 

Fence guard:
Fence guards will keep an eye out for possible intruders at your assigned post. This is an important role in assuring the site's safety and making sure the party stays on track. It is important in this role that safety messages are understood immediately and that one can communicate with the guests. Therefore we reserve the right to distribute these shifts primarily to people who understand Danish. 

Ad Hoc (Various tasks):
Tasks such as emptying trash bins, restocking supplies, or lending an extra hand wherever needed. This shift is crucial for the energy of the entire festival!


All Friday shifts are 4 hours long, but you’re more than welcome to take multiple shifts if you’d like!

Tick the box for the shift you prefer and feel free to write the names of any friends you'd like to be on a team with. We’ll do our best to accommodate your wishes, but we can't guarantee that all requests can be fulfilled.

Please note that we will be assigning time-slots arbitrarily in order to accommodate as many shift-preferences as possible. Because of this, when you volunteer for Friday, we expect you to be available in any given 4 hour time-slot during the day. You're welcome to likewise note any hindrance there may be with a certain time-slot and we'll do our best to take it into account.

Again, however, we emphazise that we cannot guarantee that all requests can be fulfilled. 

Why should I volunteer at DSFI?

As a part of the DSFI volunteer team, you’ll get the chance to meet lots of great people – you'll work alongside students from different programs and across different year groups.

As a volunteer, you’ll receive:

  • A wristband for the event

  • Drink tickets

  • 1 meal ticket

  • 1 goodie bag

  • 1 volunteer t-shirt

  • Access to the volunteer tent, where there’ll be a cozy atmosphere and extra perks

  • A volunteer certificate acknowledging your contribution

Who can join?

Everyone is welcome! The only things we expect from you as a volunteer are:

  • You take your responsibility seriously and show enthusiasm

  • You show up in a good and sober state

  • You have a smile on your face and are ready to help make the day awesome for everyone

  • You stay for the entire duration of your shift

  • You arrive on time – preferably 5-10 minutes early

We’re looking forward to working with you!

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Studenterrådet ved Aarhus Universitet og Aarhus Universitets-Sport
Tlf: +45 22340203
frivillig@sr.au.dk

Kontaktinformation til arrangør

Studenterrådet ved Aarhus Universitet og Aarhus Universitets-Sport
Tlf: +45 22340203
frivillig@sr.au.dk